#voordelen #abonnementen
Weten waar je aan toe bent
Dankzij onze serviceabonnementen weet je vooraf waar je aan toe bent. We bieden je verschillende opties, zo kies je het abonnement dat past bij jouw business. Bij onze abonnementen weet je zeker dat alle zaken betreffende ICT optimaal geregeld zijn. Geen poespas maar duidelijkheid. Dat is makkelijk werken.
Bij al onze serviceabonnementen zijn basisdiensten inbegrepen. Hierbij kun je denken aan: controle van systeem, antivirus beveiliging, automatische Windows updates, automatische third-party updates en altijd en overal contact opnemen met onze helpdesk. Zo weet je zeker dat jouw ICT-structuur top geregeld is.
Onze diensten pakketten
Heb je interesse in ICT-beheer voor jouw onderneming? Bekijk dan hieronder onze abonnementen of vraag hiernaast een offerte op. Uiteraard kun je ons ook even bellen of mailen. We helpen je graag bij het maken van een goede keuze.
#inbegrepen #allessamen
- Controle van jouw systeem
- Werkplek beveiliging (antivirus)
- Automatische Windows updates
- Automatische third-party updates
- Serviceteam beschikbaar van 08:00 - 17:00
Waar zit het verschil in onze Managed IT-pakketten?
Basis
- Wij hebben direct een systeemstatus bij de hand
- Wij hebben direct de mogelijkheid je systeem over te nemen
- Eventuele problemen worden tijdig gedetecteerd
- Remote support is niet inbegrepen
- Support op locatie is niet inbegrepen
Waarom Managed IT – Basis?
Je wilt graag je systemen up-to-date houden, maar kunt zelf de standaard IT-vragen oplossen. Wanneer je hulp nodig hebt, schakel je eenvoudig een support engineer van Terrabytes in.
Standaard
- Wij hebben direct een systeemstatus bij de hand
- Wij hebben direct de mogelijkheid je systeem over te nemen
- Eventuele problemen worden tijdig gedetecteerd
- Gedetecteerde problemen worden proactief gemeld
- Remote support is inbegrepen
- Support op locatie
Waarom Managed IT – Standaard?
Uitgebreid
- Wij hebben direct een systeemstatus bij de hand
- Wij hebben direct de mogelijkheid je systeem over te nemen
- Eventuele problemen worden tijdig gedetecteerd
- Gedetecteerde problemen worden proactief gemeld
- Remote support is inbegrepen
- Support op locatie is inbegrepen
Waarom Managed IT – Uitgebreid?
Je wilt graag je systemen up-to-date houden en kunt zelf de standaard IT-vragen oplossen. Wanneer je hulp nodig hebt, schakel je een support engineer van Terrabytes in.